joi, 28 iulie 2011

Cum o zgarietura pe portiera m-a salvat dintr-un accident de masina

De vreo sase saptamani de cand stau prin Germania, incerc sa nu imi scape, din greseala sau din obisnuinta, vreo urma de obicei prost castigat dupa ani de zile traiti pe malurile dambovitene. Parchez numai in locurile marcate, nu merg nici cu 10 km peste viteza legala, nu claxonez la stop nici daca se face rosu din nou si cel din fata nu se misca, nu scartai scaune in bucatarie si nu sforai noapte de frica sa nu deranjez vecinii.

Asa ca nu mica mi-a fost mirarea si indignarea cand azi de dimineata mi-am gasit masina zgariata gros cu cheia "ca pe-acasa", desi nu gresisem nici primariei nici vreunui proprietar al locului unde parcasem! Spus pe bune, cum de au fost ATAT DE MAGARI??! In tara asta unde si iarba creste in pozitie de drepti si in care fiecare mamaie iesita cu catzelul la plimbare se crede politist comunitar, in care toata lumea respecta regulile si se comporta civilizat, cine mai da cu cheia pe masina ca-n Drumul Taberii??

In fine, cu greu mi-au trecut nervii... De fapt nu mi-au trecut tot drumul pana la supermarket, ceea ce ma aduce catre ideea din titlu.

Ce s-a intamplat?

Stateam la stop in spatele unei masini si inca uram de bine in gand celui care imi facuse bucata mai devreme. Se face verde iar duba din fata se pune in miscare cu greu, parca in reluare. Atunci scot capul pe geam in stanga, sa mai vad odata cum arata zgariala. Urat, urat! Insa atunci cand ma uit, vad cum din fata vine tare un BMW care vrea sa faca stanga. Hait, zic! Trag de volan dreapta, taman la timp ca sa evit sa intru in spatele dubei din fata care se propteste zdravan in masina care vine din fata.

Inghit in sec si, dupa ce vad ca oamenii din masini sunt ok, merg mai departe... si nu pot sa nu ma gandesc ca daca nu era zgarietura aia, nu m-as fi uitat spre stanga in fata, nu as fi vazut masina si acum faceam cunostinta cu sistemul de ordine si protectie nemtesc.

Poate ca e adevarat ce se spune si cateodata micile neplaceri sa intampla doar ca sa te scoata din fata unor mari necazuri...

Add caption

Niciun comentariu: