miercuri, 1 octombrie 2008

Back to work, forward to school

M-am intors in Bucuresti de 3 zile, dupa 2 luni si jumatate de scoala la Londra. Back to work, dar dupa cursurile PGD la LSBF, vreau sa-mi continui studiile de specialitate in paralel. Cum nu mai plec de la munca, cel putin deocamdata :), iar masterul de marketing digital de la ASE nu prezinta interes, chiar daca dintr-un motiv suficient de superficial (e la ASE..) dar intemeiat (am terminat ASE-ul, so I should know better..) doua variante imi atrag atentia in acest moment, amandoua studii online:

1. The IDM Diploma in Digital Marketing, unde IDM este cel mai important centru de studii in direct marketing din Europa. A fost singurul centru de studii in domeniu care se promova la Adtech (unde am fost saptmana trecuta) iar programul pare interesant, desi poate putin cam entry level.
2. The CPD and Chartered Marketer Programme de la CIM.


Niciun comentariu: