miercuri, 9 septembrie 2009

2 filme bune pe care le-am vazut saptamana asta

Si e doar miercuri. Voi descrie subiectele la fiecare, deci daca nu le-ati vazut inca si vreti sa le vedeti, nu mai continuati sa cititi.

Primul film – 13 tzameti.
Cadru de vizionare – luni, seara dedicata cu regularitate vizionarii de filme ‘mai deosebite’ in cadru organizat. Mai exact la unul dintre prietenii mei acasa unde ne strangem sa mancam, bem, spargem seminte, porumb prajit, fistic sau alune si neaparat sa vedem un film.

Asteptari ( Ce am crezut ca o sa fie ) – nu am avut. Ca de obicei, am intarziat si spre deosebire de alte dati, pusesera deja filmul. Nu am avut timp sa ma gandesc nici macar ce naiba inseamna titlul, am intrat direct in actiune.

Ce a fost – a fost supertare. Intriga m-a prins imediat - Un tanar imigrant sarac din Franta ajunge in locul altcuiva la o intalnire total secreta, la care stie doar ca poate castiga foarte multi bani participand intr-un concurs. Ajunge sa joace ruleta ruseasca intr-o competitie din care supravietuieste unul singur.

Scor de soc – 8, pe o scara de la 1 la 10

Scor de impresie – puternica, pentru ca a fost extrem de real

Ce morala am tras – nu citi posta altora.


Al doilea film – Two Lovers

Cadru de vizionare - La mall, miercuri. Am ajuns din greseala, trebuia sa mergem la Inglorious basterds. Am intarziat din nou. Ocazie cu care am schimbat filmul si mi-am luat sandale.

Asteptari - credeam ca va fi un film usurel, romance in stil american, cu el si ea, in care totul se termina cu bine, dupa care toata lumea e fericita si la care toata lumea stie cum se termina.

Ce a fost - a fost o foarte reala si credibila poveste. Merita vazut. Gwyneth joaca rolul unei femei derutate indragostita de un barbat insurat. Inca arata bine.

Scor de impresie – 8

Ce morala am tras – in general iese cam cum vor femeile.

Niciun comentariu: