miercuri, 16 iunie 2010

Cum sa faci 33 de ani. Si sa supravietuiesti incercarii.

Azi fac 33 de ani iar ziua se anunta a fi una normala. Nu a fost. A inceput extraordinar inca de dimineata, cand am coborat in parcare doar ca sa nu imi gasesc - din nou - oglinzile retrovizoare. Lipseste cea din aripa stanga. In drum spre birou era sa intru intr-un Mercedes.

A continuat la fel de misto cand au aparut pe rand multe picatele chinezesti dintr-o mare de stres si tensiune generala. De exemplu, un email de 2 lei de la un nene cu mania persecutiei. Sunt si de-astia. Sau, o propunere de parteneriat media pentru un proiect pe care il discutasem in cu totul alte conditii. Schimbarea e esenta vietii.

Evident, clubul cu muzica faina unde vroiam sa imi fac rezervare pentru party maine e inchis in perioada verii... doar asa fac toate cluburile cu muzica faina, se inchid. Am gasit in graba o terasa si am anuntat-o la amici. Au fost incantati. Primul feedback: e b@$!ta si greu de gasit. Am de schimbat terasa si loc de party, respectiv am ce sa fac in restul zilei de azi.

Am primit in schimb telefoane de la oameni dragi. Fiecare m-au facut sa zambesc putin si imi pare rau daca le-am parut mai putin entuziasmata decat cere in mod normal ocazia. Am primit multe mesaje pe wall in facebook... un semn trebuie sa schim raportul dintre fullconnection la internet si live action. Azi invat o multime de lucruri!

Nu am primit telefon de la alti oameni, care imi raman totusi dragi. Cu alta ocazie, baieti si fete! Cam atat, pana acum. Dar ziua nu s-a terminat inca. Am ora de sport :) Poate am totusi noroc si raman cu picioarele intregi.

Hai la multi ani!

Niciun comentariu: